Auto

Hakim Boutehra, director general Renault Commercial Roumanie: „Clienţii Dacia nu mai vor doar un automobil ieftin, ci unul bine echipat şi în pas cu tehnologia”

Dacia a livrat ieri modelul Duster cu numărul 1 milion produs la Mioveni, un Duster 1,2 TCe 4x4 în versiune Black Touch, unui client din Bucureşti

Dacia a livrat ieri modelul Duster cu numărul 1 milion produs la Mioveni, un Duster 1,2 TCe 4x4 în versiune Black Touch, unui client din Bucureşti

Autor: Bogdan Alecu

15.12.2016, 00:05 295
Hakim Boutehra, directorul general al Renault Commercial Roumanie, compania care gestionează vânzările Dacia, Renault şi Nissan pe piaţa locală, spune că pe piaţa locală cererea pentru modelele Dacia echipate de top este tot mai mare, iar clienţii vor în plus climatizare automată, sistem de navigaţie şi chiar transmisie automată sau pilotată.
 
„Versiunea Prestige a modelelor Sandero şi Logan reprezintă circa 20% din vânzările celor două. Clienţii Dacia cumpără acum maşinile din motive total diferite comparativ cu cele din urmă cu cinci ani. Ei le cumpără tocmai pentru că au acces la tehnologie modernă şi datorită spaţiului interior, iar acestui segment ne adresăm cu Duster şi ediţii limitate”, a spus Hakim Boutehra, cel care a preluat în vara acestui an conducerea direcţiei comerciale a Group Renault România.
 
An de an Dacia a introdus în ofertă noi echipamente, precum cutia pilotată Easy-R (o cutie manuală robotizată care nu necesită pedală de ambreiaj), astfel încât compania a ajuns la un grad de retenţie a clienţilor de aproape 80%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO