Auto

Leaseplan România a crescut cu 3% în 2014

Leaseplan România a crescut cu 3% în 2014

Autor: Bogdan Alecu

13.01.2015, 14:56 437

LeasePlan România, cel mai mare jucător de pe piaţa de de leasing operaţional, a înregistrat la finalul anului 2014 o cifră de afaceri de 42,2 milioane de euro, în creştere cu 3% faţă de 2013. Portofoliul LeasePlan a crescut cu 15% în 2014, depăşind obiectivul de 10.000 de autovehicule aflate în administrare încă din luna octombrie şi ajungând la peste 10.400 de autovehicule la finalul trimestrului IV.

”Cifrele anului trecut sunt încurajatoare şi au fost favorizate de uşoara creştere înregistrată la nivel economic. Creşterea consumului a accelerat activitatea companiilor, iar acest lucru s-a resimţit şi pe piaţa leasing-ului operaţional. Un alt aspect este trendul ascendent al pieţei autovehiculelor noi din România, dar şi faptul că din ce în ce mai multe companii apelează la serviciile de administrare de flote”, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.

Pentru 2015, LeasePlan estimează investiţii de aproximativ 46 de milioane euro pentru achiziţia de autovehicule, dar şi pentru optimizarea produselor şi serviciilor sale si dezvoltarea portofoliului de clienţi.

„2015 va fi un an în care LeasePlan Romania îşi va consolida strategia de business prin lansarea de noi produse şi servicii. Experienţa pe care am acumulat-o şi încrederea de care ne bucurăm în rândul clienţilor ne permit să fim promotorul noilor tendinţe pe piaţa leasing-ului operaţional autohton şi să dezvoltăm aceasta piaţă prin noi segmente“, a afirmat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.

LeasePlan România are în portofoliu 259 de clienţi, dintre care  aproximativ 15% sunt clienţi contractaţi în ultimele 6 luni ale anului trecut, iar domeniile preponderente sunt  energie, servicii financiare, FMCG, industrie etc.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO