Auto

Mazda a vândut anul trecut în România de două ori mai multe maşini ca în 2007 şi se apropie de volumele din 2008

Mazda a vândut anul trecut în România de două ori mai...

Autor: Bogdan Alecu

05.01.2018, 11:07 983

Brandul nipon a livrat anul trecut aproape 2.000 de maşini, în creştere cu 23% faţă de anul anterior, atingând astfel un volum dublu faţă de cel atins în 2007. Pe de altă parte, încă mai au recuperat un decalaj de circa 500 de unităţi faţă de anul 2008, când s-au vândut 2.500 de automobile Mazda.

Cel mai comercializat model al constructorului în 2017 pe piaţa locală a fost Mazda3 cu 740 de unităţi vândute şi un avans cu 73% faţă de 2016. Podiumul este completat de SUV-urile CX-3 şi CX-5 cu 508, respectiv 447 de unităţi.

„Creşterea în cazul CX-5 a fost mai mare decât a SUV-ului de clasă mică CX-3. Primul model a crescut cu 12%, în timp ce al doilea cu 7%. Este firesc având în vedere că în 2017 am lansat noua generaţie Mazda CX-5, care integrează atât limbajul evoluat de design Kodo, cât şi cele mai noi tehnologii de siguranţă  i-ACTIVSENSE. în ansamblu 2017 a fost un an foarte bun pentru Mazda în România, iar cota de piaţă pentru autoturisme de import a crescut la 2,4%”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Al doilea model din punctul de vedere al creşterii înregistrate în 2017 a fost roadster-ul MX-5, pentru care au fost primite cu 47% mai multe comenzi decât în 2016.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO