Porsche România, cel mai mare importator auto de pe piaţa locală, a rulat anul trecut afaceri de 453 mil. euro, în creştere cu 14% faţă de anul precedent, depăşind astfel businessul atins în 2009, când a rulat 382 mil. euro.
Creşterea businessului vine în contextul în care anul trecut şi vânzările de maşini au urcat cu 12%, la peste 23.500 de unităţi din mărcile Audi, Seat, Skoda şi Volkswagen. În ciuda creşterii businessului, profitul net al companiei a stagnat anul trecut la aproximativ 82 mil. lei (18,4 mil. euro).
„Pentru anul 2016 estimăm o dezvoltare a volumelor mărcilor din portofoliul nostru în acord cu evoluţia pieţei auto şi o uşoară creştere a cotelor de piaţă. Ne propunem să ne consolidăm poziţia în piaţa locală şi să atingem o cotă de peste 25% pentru autoturisme şi 10% pentru autovehicule comerciale“, a spus Brent Valmar, directorul general al Porsche România pentru Anuarul ZF Piaţa Auto 2016. Miza pentru Porsche România în acest an este aceea de a susţine investiţiile pentru a inaugura noi staţii pentru maşini electrice, fiind printre cei mai activi importatori pe acest segment.