Werner Wolff, şeful Tarom: Compania noastră este obligată să facă un salt în timp şi să recupereze ce a pierdut în ultimii ani

12 apr 2018 Autor: Roxana Rosu

Compania aeriană Tarom a lansat licitaţii deschise pentru achiziţii majore pentru sistemul IT de relaţionare cu clienţii, prin care va moderniza inclusiv zona de rezervări online, aceasta fiind prima investiţie derulată de operator în ultimii 10 ani pe acest segment. 

„Compania noastră este obligată să facă un salt în timp şi să recupereze ceea ce a pierdut în ultimii ani în materie de satisfacţie a clienţilor, de comunicare, de deschidere şi eficienţă”, a spus Werner Wolff, directorul general al Tarom. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.04.2018

 
Cuvinte cheie:
tarom
, companie
, obligare
, pierdere
, salt
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide