ZF Live. Camelia Enescu, director de marketing şi vânzări Tarom: Ar trebui să creştem cu 35% numărul de pasageri, un proiect foarte ambiţios

30 mar 2018 Autor: Roxana Rosu

♦ Tarom şi-a propus să ajungă în 2018 pe profit, având bugetat un câştig brut de  27.000 lei, şi să crească numărul de pasageri cu 35%, compania lucrând acum la o nouă strategie tarifară şi de dezvoltare a reţelei, a spus Camelia Enescu, director de marketing şi vânzări al Tarom,  la ZF Live.

„Avem o multitudine de lucruri care trebuie rezolvate pentru a ajunge pe profit în acest an. Ne aşteptăm la 27.000 lei, un profit mic, aproape pe zero. Am început deja procesul şi se vede în rezultatele din ianuarie şi februarie, când veniturile au crescut, concomitent cu scăderea cheltuielilor. Până la finele anului, dacă  o ţine la fel, am putea să realizăm profitul. E greu. Dar după zece ani de pierderi, cred că punctul forte sunt angajaţii, extrem de dedicaţi. Au început şi ei să vadă luminiţa de la capătul tunelului.“

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.03.2018

 
Cuvinte cheie:
tarom
, director
, enescu
, marketing
, pasageri
, vanzari
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide