Banca Transilvania a ajuns în martie la 425.000 de utilizatori de internet banking

17 apr 2014 Autor: Ciprian Botea

Foto Shutterstock

Banca Transilvania, a treia bancă locală după activele deţinute, a ajuns la finalul lunii martie la un număr de 425.000 de clienţi care utilizează serviciul de internet banking, creşterea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut fiind de 20%.

Oficialii băncii spun că BT are o cotă de piaaţă de 15% pe acest segment. Spre comparaţie, în septembrie 2011 banca avea circa 180.000 de clienţi de internet banking.

WikiZF: Profilul companiei Banca Transilvania

Băncile au investit mai mult în ultimii ani în dezvoltarea de serviciilor de internet banking în încercarea de a-şi reduce costurile cu reţeaua fizică, mai ales în contextul în care volumul redus de credite acordate le-a forţat să se eficientizeze.

Principalele operaţiuni derulate de clienţi pe internet banking sunt plăţi de facturi, transferuri în lei şi schimb valutar. Comisioanele plătite sunt mai mici decât cele pentru o operaţiune efectuată la ghişeu. 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.04.2014

 
Cuvinte cheie:
Banca Transilvania
, utilizatori
, internet banking
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide