Bănci și Asigurări

BCR relansează serviciul personalizat de banking pentru clienţii cu venituri peste medie

Foto Victor Ciupuliga

Foto Victor Ciupuliga

Autor: Razvan Voican

02.12.2013, 20:22 1670

Serviciul de „personal banking” lansat de BCR în urmă cu trei ani pentru clienţii cu venituri lunare între 1.500 şi 10.000 de euro sau cu active între 40.000 şi 200.000 de euro, precum şi pentru cei care fac parte din profesii liberale, a fost rebotezat One BCR, banca reînnoind promisiunea de a trata această categorie de clientelă cu bancheri dedicaţi, servicii personalizate şi ghişee special alocate.

Oferta se adresează clienţilor ale căror nevoi nu sunt satisfăcute de pachetele standard de produse şi servicii şi care au nevoie şi de consiliere financiară. One BCR vizează astfel zona de clientelă situată între nivelul standard şi gama private banking, care începe de la active de 200.000 de euro.

Pachetul include un card MasterCard Gold, precum şi acces la platforma de investiţii pentru persoane fizice prin care se pot realiza tranzacţii în timp real. De asemenea, BCR promite randamente superioare faţă de oferta standard. One BCR include o secţiune dedicată profesiilor liberale organizate ca PFA, cu produse şi servicii adaptate.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.12.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO