Bănci și Asigurări

BRD a depasit 1,8 milioane de carduri active

27.02.2007, 19:06 19

BRD-SocGen, a doua banca din sistem, avea in decembrie in portofoliu peste 1,835 milioane de carduri active, cu aproape 32% mai multe decat la sfarsitul lui 2005. In ultimii doi ani banca si-a extins portofoliul cu peste 830 de mii de carduri, dupa ce primul milion de carduri fusese emis in zece ani de activitate pe aceasta piata. BRD detine astfel o cota de putin peste 20% din piata cardurilor, care a depasit in decembrie pragul de 9 milioane de unitati, potrivit datelor BNR. BCR, cea mai mare banca locala, are un portofoliu de 2,2 milioane de carduri, corespunzator unei cote de 24% din piata. Francezii de la BRD-SocGen au emis anul trecut 441 de mii de carduri, in timp ce reteaua de automate bancare (ATM) a crescut cu 362 de aparate, pana la 965 de ATM-uri. Banca are in oferta carduri de debit si de credit, mergand pana la produse premium (din gama Gold, care au atasate pachete de servicii si asigurari). In ultimii ani BRD si-a promovat puternic mai multe carduri, iar recent a lansat pachete de produse si servicii, care includ si card. De altfel, in ultimii ani bancile au trecut la vanzari incrucisate de produse, oferind pe langa credite sau depozite si carduri, in incercarea de a promova aceste produse. Anul trecut, piata cardurilor a crescut per total cu 26%. BRD-SocGen a incheiat anul trecut cu 1,98 milioane de clienti activi (care au derulat operatiuni in ultimele trei luni). In 2007, BRD a atras 361 de mii de clienti individuali noi, fiind filiala Societe General cu cea mai rapida expansiune a portofoliului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO