Bănci și Asigurări

Businessul cu asigurări al NN a avansat cu peste 4% în 9 luni, la 481 mil. lei, susţinut şi de poliţele de sănătate

Marius Popescu, director general NN Asigurări de Viaţă: 21% dintre clienţii noi din acest an au ales asigurarea de sănătate NN. Cei mai mulţi dintre ei sunt tineri cu vârsta medie de 29 de ani, iar două treimi deţin şi alte poliţe de asigurare NN,

Marius Popescu, director general NN Asigurări de Viaţă: 21% dintre clienţii noi din acest an au ales asigurarea de sănătate NN. Cei mai mulţi dintre ei sunt tineri cu vârsta medie de 29 de ani, iar două treimi deţin şi alte poliţe de asigurare NN,

Autor: Anelis Baciu

18.11.2016, 00:08 224

Olandezii conduc de departe clasamentul din piaţa asigurărilor de viaţă din România, cu o cotă de 40%.

NN Asigurări, cel mai mare asigurător de viaţă din piaţa locală, a vândut în intervalul ianuarie-septembrie al acestui an poliţe în valoare de 481 milioane de lei (108 mil. euro), în creştere cu 4,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Ritmul de creştere raportat după primele nouă luni ale anului a fost mai mare decât cel înregistrat la finele primului semestru, afacerile locale ale olandezilor fiind trase în sus şi de vânzările de asigurări de sănatate, un produs relativ nou în portofoliu. Pentru tot acest an olandezii au o tinţă de  creştere de până în 5%, adică afaceri de cel mult 660 milioane de lei.

„Grija pentru sănătate şi nevoia de servicii medicale de calitate fără presiuni financiare au dus la o evoluţie rapidă a vânzărilor de asigurări pe acest segment. Astfel, 21% dintre clienţii noi din acest an au ales asigurarea de sănătate NN. Cei mai mulţi dintre ei sunt tineri cu vârsta medie de 29 de ani, iar două treimi deţin şi alte poliţe de asigurare NN, ceea ce înseamnă că înţeleg beneficiile unui astfel de produs şi caută un nivel mai ridicat de protecţie“, a declarat Marius Popescu, director general NN Asigurări de Viaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO