Olandezii conduc de departe clasamentul din piaţa asigurărilor de viaţă din România, cu o cotă de 40%.
NN Asigurări, cel mai mare asigurător de viaţă din piaţa locală, a vândut în intervalul ianuarie-septembrie al acestui an poliţe în valoare de 481 milioane de lei (108 mil. euro), în creştere cu 4,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Ritmul de creştere raportat după primele nouă luni ale anului a fost mai mare decât cel înregistrat la finele primului semestru, afacerile locale ale olandezilor fiind trase în sus şi de vânzările de asigurări de sănatate, un produs relativ nou în portofoliu. Pentru tot acest an olandezii au o tinţă de creştere de până în 5%, adică afaceri de cel mult 660 milioane de lei.
„Grija pentru sănătate şi nevoia de servicii medicale de calitate fără presiuni financiare au dus la o evoluţie rapidă a vânzărilor de asigurări pe acest segment. Astfel, 21% dintre clienţii noi din acest an au ales asigurarea de sănătate NN. Cei mai mulţi dintre ei sunt tineri cu vârsta medie de 29 de ani, iar două treimi deţin şi alte poliţe de asigurare NN, ceea ce înseamnă că înţeleg beneficiile unui astfel de produs şi caută un nivel mai ridicat de protecţie“, a declarat Marius Popescu, director general NN Asigurări de Viaţă.