Bănci și Asigurări

NN a vândut asigurări de 481 milioane de lei în primele nouă luni din 2016, în creştere cu 4,4%

NN a vândut asigurări de 481 milioane de lei în...

Autor: Anelis Baciu

17.11.2016, 14:45 164

NN Asigurări, cea mai mare companie de asigurări de viaţă, a subscris prime brute în valoare de 481 milioane de lei în intervalul ianuarie-septembrie a acestui an, în creştere cu 4,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Asigurările de sănătate, cel mai nou produs lansat de NN pe piaţa locală au generat peste 20% din vânzările pe segmentul asigurărilor.

“Grija pentru sănătate şi nevoia de servicii medicale de calitate fără presiuni financiare au dus la o evoluţie rapidă a vânzărilor de asigurări în acest segment. Astfel, 21% dintre clienţii noi din acest an au ales asigurarea de sănătate NN. Cei mai mulţi dintre ei sunt tineri cu vârsta medie de 29 de ani, iar două treimi deţin şi alte poliţde asigurare NN, ceea ce înseamnă căînţeleg beneficiile unui astfel de produs şi caută un nivel mai ridicat de protecţie”, a declarat Marius Popescu, director general al NN Asigurări.

Prima brută medie de asigurare pentru contractele încheiate în perioada ianuarie – septembrie 2016 a de 1.809 lei, cu 2,4% mai mare faţă de nivelul de 1.766 lei din 2015.

Suma asigurată medie la nivelul contractelor noi din acest an a fost  de 74.610 lei, în creştere cu 31,5% faţă de primele nouă luni din 2015, pe fondul tendinţelor de creştere a nevoii de protecţie a clienţilor.

 La capitolul ptofitabilitate, NN Asigurări a raportat un profit brut de 20,7 milioane de lei, în creştere cu 6,2% faţă de primele nouă luni din 2015.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO