Bănci și Asigurări

CEC externalizeaza serviciile de contact pentru clienti

26.06.2007, 17:20 41

CEC a externalizat serviciile de InfoCenter si mentenanta sistemelor informatice, printr-un parteneriat cu Ascenta, divizia de constultanta IT a grupului Softwin. Banca externalizase in primavara trecuta si serviciul de Contact Center, tot catre Ascenta. In cadrul noului contractat, Ascenta va oferi si servicii de telemarketing si e-mail, prin care CEC va incerca sa atraga noi clienti. Serviciul InfoCenter va functiona dupa externalizare pana la ora 21, fata de 18, cat era prevazut in programul anterior. Prin colaborarea cu Acenta, CEC spera sa reduca timpul de solutionare a problemelor aparute la nivelul sistemelor informatice si sa economiseasca timpul angajatilor proprii. CEC opereaza cea mai mare retea din sistemul bancar, de aproape 1.400 de unitati. Banca a inceput inca de anii trecuti un proiect de informatizare a retelei, astfel ca in prezent majoritatea unitatilor sunt conectat in regim on-line.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO