Bănci și Asigurări

Claire Calmejane, chief innovation officer, Société Générale: Obiceiul clientului s-a schimbat. Circa 60% din cei 30 milioane de clienţi la nivel global sunt full digital

Claire Calmejane, chief innovation officer, Société...

Autor: Mircea Nica

18.03.2021, 16:15 101

♦ Annerie Vreugdenhil, chief innovation officer, ING Neo: În perioada pandemiei trendul digitalizării, care era deja acolo, s-a accelerat şi în 2020 am văzut o dublare a numărului clienţilor care folosesc aplicaţia mobilă.

Digitalizarea şi nivelul de adoptare a digitalului au ajuns la circa 60% din cei 30 milioane de clienţi la nivel global ai grupului francez Société Générale, ceea ce înseamnă că cel puţin o dată pe lună se conec­tea­ză şi sunt activi online, a spus Claire Calmejane, chief innovation of­ficer în cadrul Société Générale, într-o videoconferinţă de profil.

„Dacă mă uit la cifre, digita­lizarea şi adoptarea digitalului, circa 60% din cei 30 milioane de clienţi la nivel global, sunt full digital, ceea ce înseamnă că cel puţin o dată pe lună se conectează şi sunt activi online. În general, anul trecut am ajuns la vân­zări online de 51% în Rusia, de la mai pu­ţin de 5% în anul 2019. Am reuşit să aducem operaţiunile noastre în zo­na remote în mai puţin de două săptămâni de la declanşarea pan­de­miei de COVID-19, în ţările noastre, pre­cum Franţa, Africa, Rusia sau SUA. Aceasta a fost prima inovaţie ma­re, care este sustenabilă pentru că mai mult de un an toată lumea a lucrat de acasă şi am continuat ino­varea“, a spus Claire Calmejane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO