Bănci și Asigurări

Clienţi Bancpost: BNR spune că nu are atribuţii în relaţia client-bancă. "Să nu facă lobby pentru ARB"

Clienţi Bancpost: BNR spune că nu are atribuţii în relaţia client-bancă. "Să nu facă lobby pentru ARB"
22.09.2010, 12:14 40

Clienţii nemulţumiţi de clauzele din contractele încheiate cuBancpost afirmă că BNR răspunde în mod standard la orice plângereînaintată de populaţie că nu are atribuţii în relaţia client-bancăşi roagă instituţia să aibă aceeaşi poziţie în continuare, încetândastfel să facă lobby în favoarea ARB, scrie Mediafax.

"Grupul de iniţiativă împotriva clauzelor abuzive care seregăsesc în contractele de credit Bancpost observă cu stupoare căBNR, instituţie de bază a statului român, intră în piaţa bancarăfăcând lobby pentru ARB (Asociaţia Română a Băncilor), cu toate căBNR ar trebui să apere în mod direct interesele statului şiindirect interesele cetăţenilor României", se arată într-uncomunicat al grupului.

Astfel, clienţii Bancpost amintesc băncii centrale, în specialdirectorului Direcţiei Supraveghere din BNR, Nicolae Cinteză, că auatribuţii de reglementare a pieţii financiar bancare din România.Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO