Bănci și Asigurări

Clienţii retail ai BCR au tranzacţionat anul trecut peste 27 mld.lei prin internet si telefon

Clienţii retail ai BCR au tranzacţionat anul trecut...

Autor: Raluca Ghinea

19.03.2014, 11:02 144

Clienţii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat anul trecut circa şapte milioane de tranzacţii prin internet banking şi telefon, în valoare totală de peste 27 miliarde lei, 96% dintre acestea reprezentând transferuri intra şi inter bancare şi schimburi valutare.

"Anul 2013 a însemnat o creştere de circa 15% a activării serviciului Click şi Alo 24 Banking în rândul clienţilor persoane fizice şi de 21% a accesării serviciului de către clienţii persoane fizice autorizate (PFA)", a declarat miercuri, într-un comunicat, Marian Ignat, director executiv al Direcţiei Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

Segmentul PFA (persoane fizice autorizate) a înregistrat anul trecut cele mai mari creşteri de tranzacţii, atât din punct de vedere al numărului (peste 23%), cât şi al valorilor tranzacţionate (peste 26%).

Microîntreprinderile rulează circa 76%, respectiv 21 miliarde de lei, din sumele tranzacţionate prin internet banking şi telefon.

BCR este cea mai mare bancă din sistem după active, cu 66,72 miliarde lei (14,92 miliarde euro) în administrare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO