♦ În timp ce FGA ar trebui să facă aproximativ 200 de plăţi pe zi, după cum au spus reprezentanţii ASF în luna decembrie 2021, păgubiţii City Insurance se confruntă în continuare cu aceeaşi problemă, respectiv întârzieri ale plăţilor ♦ Ce spun şoferii păgubiţi?
După anunţul falimentului City Insurance pe 17 septembrie 2021, Fondul de Garantare a Asiguraţilor (FGA) a preluat frâiele în ceea ce priveşte plata despăgubirilor şi analiza dosarelor de daună. Cu toate acestea, şoferii păgubiţi sunt în continuare nemulţumiţi, unii având dosare deschise de dinainte de falimentul City Insurance şi nu au primit până acum nicio sumă despăgubită.
Pe lângă problemele pe care FGA pare să le aibă în gestionarea plăţilor sau mai degrabă a prioritizării cererilor şi dosarelor, service-urile dau dovadă în continuare de lipsă de încredere în ceea ce priveşte plata despăgubirilor în baza poliţelor City Insurance. Astfel, unele service-uri nu acceptă să facă reparaţii decât dacă plăteşte clientul, ulterior urmând să recupereze banii de la FGA.
„Am auzit că unele service-uri solicită plata reparaţiilor de la client, după care clientul se adresează la FGA pentru a-şi recupera banii. Cred că s-au speriat service-urile pentru că nu se plătesc dosarele. Am un dosar de daună de două-trei luni care nu a fost încă plătit. În cazul nostru se procedează ca la o poliţă RCA normală şi ne asumăm acest risc, iar plata se face de la FGA“, a explicat Eugen Lungu, directorul service-ului AutoK9, pentru ZF.