Bănci și Asigurări

Dana Dima, vicepreşedinte retail şi private banking BCR: Am înregistrat 33.000 de apeluri în primele 2 zile

Dana Dima, vicepreşedinte retail şi private banking...

Autor: Mircea Nica

21.10.2020, 13:59 300

BCR a înregistrat circa 33.000 de apeluri de programare pentru a putea intra în sucursalele băncii, în primele două zile de la implementarea programului, a spus Dana Dima, vicepreşedinte retail şi private banking BCR în cadrul unei videoconferinţe.

„Proiectul de programări l-am pornit, în regim pilot, în urmă cu două luni în 12 unităţi BCR din toată ţara. Am primit un feedback pozitiv din partea clienţilor. Acest lucru ne-a încurajat să implementăm de luni, 19 octombrie, în întreaga reţea. Am înregistrat 33.000 de apeluri în primele 2 zile”, a spus Dana Dima.

De asemenea, Marian Ignat, director executiv distribuţie retail în cadrul BCR, susţine că circa 50% din programări au fost făcute de acasă de către clienţi în prima zi, iar ulterior clienţii au făcu programări în proporţie de 70% de acasă, a doua zi.

„În prima zi, 60% din programări s-au făcut de acasă, iar restul în faţa unităţii. Procentul a crescut la 70% a doua zi. Circa 50% din clientii care au sunat nu trebuiau sa vina la unitatea BCR”, a spus Marian Ignat.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO