Bănci și Asigurări

Manea, CEO al BCR: Vom schimba puţin abordarea dinspre volum spre încredere. Aş vrea să dezvoltăm o boală care să se numească „customer obsession”. Suntem plătiţi să generăm satisfacţie pentru clienţi şi profitabilitate

Manea, CEO al BCR: Vom schimba puţin abordarea dinspre...

Autor: Claudia Medrega

04.07.2017, 12:41 321

BCR intenţionează să schimbe abordarea în perioada următoare dinspre volum spre încredere, fiind importantă proiectarea pentru următorii ani prin acţiuni concrete şi nu prin vorbe a idei că se încearcă înţelegerea clienţilor. Iar un alt obiectiv al băncii este să dea încredere acţionarului majoritar, Erste Bank, că România este o ţară care înţelege potenţialul pe care îl are în regiune, susţine Sergiu Manea, CEO al BCR.

„Vom schimba puţin abordarea dinspre volum spre încredere. Cred că este foarte important să putem proiecta în următorii 5 ani, prin acţiuni concrete şi nu prin vorbe, ideea că încercăm să ne înţelegem clienţii. Suntem plătitţ să generăm clienţi, satisfacţie pentru clienţi şi profitabilitate. Este foarte important să ne câştigăm locul în viaţa clienţilor. A câştiga această poziţie în viaţa clienţilor însemnă un set enorm de acţiuni, înseamnă încredere. Aş vrea să dezvoltăm o boală care să se numească< customer obsession>”, a declarat şeful BCR la ZF Bankers Summit 2017.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO