Bănci și Asigurări

Millennium se reorientează spre clienţii cu bani

Autor: Liviu Chiru

08.02.2011, 23:43 40

Millennium Bank, filiala locală a celui mai mare grup financiarportughez, încearcă să atragă clienţi cu venituri lunare de peste1.400 de euro sau economii de cel puţin 20.000 de euro cu o ofertăde servicii VIP, care includ consilier dedicat, precum şi produsede asigurări sau investiţii personalizate.

"Acum intrăm în competiţie pentru un segment de clienţi cupotenţial mare, oferind servicii flexibile", spune Nuno Alves,director executiv la Millennium Bank. Pe lângă ofertelepreferenţiale pentru produse de economisire şi creditare, clienţiivor putea să investească în fonduri gestionate de ING InvestmentManagement sau Pioneer Asset Management sau să achiziţionezeasigurări de sănătate de la Eureko.

Portughezii ofereau încă de la lansarea operaţiunilor, în 2007,servicii pentru clientele de private banking. Noua ofertă, numită"Prestige", duce mai jos pragul de calificare pentru accesul laservicii VIP, în condiţiile în care majoritatea jucătorilor activipe această nişă caută clienţi cu averi de cel puţin 50.000 de euro.Băncile mari au trecut în ultimii ani chiar la o segmentare aclientelei cu venituri ridicate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO