Bănci și Asigurări

„Ofertă” de nerefuzat: KRUK, agenţia poloneză de recuperare a creditelor, le spune clienţilor români că dacă îşi plătesc ratele primesc puncte de fidelitate

„Ofertă” de nerefuzat: KRUK, agenţia poloneză de...

Autor: Alex Ciutacu

03.10.2017, 19:17 1849

La aniversarea a 10 ani de activitate, KRUK România lansează o „ofertă imbatabilă” pentru clienţii români care nu îşi plătesc ratele, încercând să determine oamenii să alerge cu banii la bancă.

Clienţii pot beneficia de reduceri sau puncte de fidelitate în cadrul programului „Dorinţe Împlinite” dacă încheie angajamente de plată în lunile octombrie sau noiembrie.

Prin urmare, clienţii care nu au plătit creditele cât încă figurau în registrele datornicilor de la bănci şi nu au început să plătească nici când dosarele au fost preluate de recuperator, ar trebui să fie convinşi de „cea mai bună ofertă” lansată de KRUK.

Aceştia oferă discounturi de 10% din creanţă pentru cei care semnează angajamente în octombrie şi noiembrie şi pot primi „doar acum”, sub formă de puncte bonus, de 10 ori valoarea primei rate din angajament, la confirmarea achitării.

Cu siguranţă, debitorii din cele peste 1 milion de cazuri, gestionate de KRUK România, cu valoare nominală totală de aproximativ 14 miliarde de lei, vor da buzna să-şi plătească datoriile pe care le-au neglijat în ultimele luni sau ultimii ani.

De nerefuzat este şi oferta pentru clienţii care nu au grafic de rate şi care doresc să-şi plătească datoriile integral, care vor primi un discount suplimentar de 10%, dacă plătesc în lunile menţionate în „ofertă”.

Programul „Dorinţe Împlinite” este cu atât mai atractiv cu cât „participanţii la program au acces la un catalog cu o gamă variată de premii”, anunţă pagina web a campaniei.

Imaginea de promovare a programului anunţă premii cu adevărat atractive pentru cei cărora situaţia financiară nu le-a mai permis să îşi plătească rata la casă sau pentru cei care au ales să fugă înainte de a veni recuperatorii, premii precum smartphone-uri, televizoare, aparate de cafea sau ceasuri digitale.

“Primii 10 ani din istoria KRUK România au însemnat provocări, inovare, realizări şi o atenţie sporită acordată clienţilor noştri. În acest sens, oferim clienţilor noştri aceste beneficii care vor fi bine primite, cu siguranţă”, a spus Tomasz Ignaczak, Directorul General al KRUK România.

Oferta vine după ce în 2016, investiţiile colectorului KRUK în portofolii de creanţe cesionate în România au atins cifra de 87,9 milioane de euro, comparativ cu 36,6 milioane de euro în 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO