Bănci și Asigurări

Olandezii de la ING au ajuns la 300.000 de clienţi persoane fizice la internet banking

Olandezii de la ING au ajuns la 300.000 de clienţi persoane fizice la internet banking

Autor: Voican Razvan

21.10.2011, 00:00 541

ING Bank a trecut de 300.000 de clienţi de retail ai serviciului de internet banking şi caută să-şi extindă portofoliul oferind abonamente gratuite în primele şase luni. Printre operaţiunile care pot fi făcute prin acest serviciu se numără reîncărcarea cartelei de telefon mobil, deschiderea de depozite la termen sau realizarea de plăţi lunare automate prin opţiunea direct debit.

Abonamentul lunar costă 3 lei, iar comisionul pe tranzacţie pentru plăţi către altă bancă este de 2,51 lei. Olandezii se laudă cu cel mai avansat algoritm de criptare a datelor, însă în ultimele zile clienţii serviciului Home'Bank au fost ţinta unui atac repetat de tip phishing prin care li se solicitau date de identificare.

În vară banca a lansat o nouă interfaţă a serviciului, ţinând cont de sugestiile utilizatorilor, precum şi o variantă optimizată pentru smartphones de tip iPhone sau dotate cu sisteme Android.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO