Burse - Fonduri mutuale

Business internaţional: Cum va fi evoluţia bursieră a Snap, ca Facebook sau ca Twitter?

Business internaţional: Cum va fi evoluţia bursieră a...

Autor: Dan Grigore Ivan

08.03.2017, 00:00 204
Început complicat pentru aplicaţia Snapchat pe bursa americană, după ce cotaţia acţiunilor companiei americane a scăzut cu până la 20% la 21,6 dolari comparativ cu preţul la care a încheiat şedinţa de tranzacţionare de joi. Cu toate acestea, faţă de preţul de 17 dolari per acţiune cu care au fost vândute primele pachete de acţiuni în urma IPO-ului, o acţiune Snap este cu aproximativ 30% mai scumpă. Capitalizarea bursieră a companiei este în prezent de 22,17 miliarde dolari. Snpchat are aproximativ 69 milioane de clienţi, în general, sub 24 de ani, ceea ce atrage critici din partea unor analişti cu privire la cadrul restrâns asupra căruia ajunge influenţa aplicaţiei. Şi Facebook a avut probleme în zilele imediat de după listare. În 2012, compania a raportat un profit modest de 53 milioane dolari, alimentând astfel temerile celor care puneau sub semnul întrebării puterea de a monetiza rezervorul imens de utilizatori. Anul următor, Facebook înregistrează un profit de 1,50 miliarde dolari, iar în august 2013, titlurile gigantului american sparg cotaţia din momentul IPO-ului, încheind anul la un preţ de 55 dolari per unitate. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO