În plină renovare, Grupul Anchor a atras zece noi chiriaşi în centrele comerciale Bucureşti Mall şi Plaza

15 ian 2016 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Grupul Anchor, dezvoltatorul pri­melor două malluri din Capi­tală, Bucureşti Mall şi Plaza Ro­mânia, spune că va avea peste 20 de magazine noi în cele două cen­tre comer­cia­le până în pri­mă­vară, când se vor în­cheia lu­cră­rile de reno­vare în­ce­pute în urmă cu aproape doi ani.
 
Din octombrie până la sfâr­şitul lui 2015, în proiectele An­chor Grup din Capitală au fost des­chise peste zece magazine noi. Printre acestea se numără En­glish Home, Tei­lor, Sam­sonite, Rawyal Brunch & Cakes în Bu­cureşti Mall, şi Debenhams, MAC, Spor­ti­simo, Samsonite, Ma­xitoys şi OroToro în Plaza Ro­mânia. În total, spaţiile inau­gu­rate în ultimele trei luni însu­mează aproximativ 4.700 de metri pătraţi, potrivit datelor com­paniei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.01.2016

 
Cuvinte cheie:
mall
, bucuresti
, bucuresti mall
, grup
, atragere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide