Business Construct

„Moartea mallurilor” este departe de România. „La noi vânzările mallurilor cresc, galeriile comerciale abia acum ajung în Bistriţa, Târgovişte sau Roman, există un apetit imens”

Mihnea Şerbănescu, directorul general al companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox

Mihnea Şerbănescu, directorul general al companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox

Autor: Alex Ciutacu

01.02.2018, 19:30 594

Retailerii şi-au continuat expansiunea în 2017, efervescenţa fiind condusă de discoun­teri precum Pepco, care a inaugurat 55 de lo­caţii noi, şi JYSK, cu 15 locaţii noi, în timp ce supermarketurile au fost cei mai activi jucători, Profi cu 195 de magazine, iar Mega Image cu 69 de magazine noi, potrivit ana­lizei de piaţă realizată de firma de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Stocul de spaţii de retail depăşea 3,64 de milioane de metri pătraţi la sfârşitul anului 2017, din care 58% reprezintă malluri, 33% - parcuri de retail, iar galeriile comerciale reprezintă 9%. Anul trecut s-a dovedit a fi cel mai slab din punct de vedere al livărilor de spaţii de retail, cu doar 75.000 mp noi, în comparaţie cu cei 237.000 mp livraţi în 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO