Zona de sud a Capitalei este în atenţia dezvoltatorilor industriali, în contextul în care oferă un acces rapid în oraş şi este mai departe de A1 şi zona de nord, însă investiţiile vor fi realizate după ce Ministerul Transporturilor va investi în viitoarea centură de sud în regim de autostradă - A0 sau dacă cel puţin actualul drum ar fi extins la două benzi pe sens.
„Mulţi ar dezvolta în zona de sud dacă ar exista o centură ocolitoare modernizată. Spre exemplu, din Popeşti Leordeni ajungi mai repede în centru decât dinspre A1 pe Iuliu Maniu, unde poţi sta blocat şi câte două ore. Pe distribuţie ai un cost fix, astfel încât contează cel mai mult timpul de livrare, pentru a putea face cât mai multe curse. Dacă vom avea o centură sud, vom vedea noi investiţii“, a spus Viorel Opaiţ, business development director în cadrul companiei de consultanţă imobiliară JLL. „Situaţia este similară cu cea din Barbu Văcărescu şi Floreasca în ceea ce priveşte birourile – deşi este aglomerat, zona rămâne una «core», însă mai există şi plecări.“