Business Hi-Tech

Afacerile eMAG din România au crescut cu 40% anul trecut. Estimarea “conservatoare” pentru 2017: +20%

Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Autor: Adrian Seceleanu

26.01.2017, 11:19 939

eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut o creştere de 40% a cifrei de afaceri pe piaţa locală, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului cu operaţiuni pe mai multe pieţe din regiune. “În acest an estimăm o creştere de 20% în România. Este o estimare conservatoare”, a declarat Stanciu.

În anul 2015 compania Dante Internaţional a raportat afaceri de 1,7 mld. lei (383 mil. euro), în creştere cu 36% faţă de anul anterior. Luând în calcul aceste date rezultă că afacerile eMAG din România au fost de aproximativ 536 mil. euro.

Datele raportate de Dante Internaţional reflectă încasările companiei din România şi parţial şi cele obţinute de pe alte pieţe.

Întrebat dacă grupul eMAG, care are operaţiuni şi în Bulgaria, Ungaria şi Polonia, va atinge în acest an un rulaj de un miliard de euro, Iulian Stanciu a răspuns că este posibil ca acest obiectiv să fie atins.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO