Business Hi-Tech

Agenţia online de turism Fly Go a avut venituri de 40 mil. euro

Agenţia online de turism Fly Go a avut venituri de 40...

Autor: Ioana Nita

30.04.2018, 00:03 179

Fly Go, agenţie online de turism prezentă pe pieţele din România, Italia şi Spania, a înregistrat anul trecut venituri de 40 milioane de euro, cu 20% mai mari faţă de 2016, în condiţiile în care aceasta a diversificat portofoliul de servicii adiţionale vânzării biletelor de avion prin introducerea ofertelor de tip „ city break”.

„Principala direcţie de investiţii în 2017 a fost îmbunătăţirea experienţei clienţilor Fly Go, din momentul achiziţiei unui serviciu şi pe tot parcursul derulării acestuia, indiferent dacă vorbim de un zbor cu avionul sau un pachet complet de vacanţă. Ne-am dorit să oferim o experienţă de utilizare mult mai simplă şi am dezvoltat, cu acest scop, o nouă infrastructură a site-ului, introducând în platformă şi servicii suplimentare, precum garanţia zborurilor şi check-in online”, a declarat Stefano Iervolino, fondatorul şi CEO-ul Fly Go.

Categoria biletelor de avion a rămas şi anul trecut cea mai populară pentru Fly Go, clienţii săi achiziţionând în total 200.000 de bilete de avion în 2017. Preţul mediu al unei achiziţii realizate de clienţii Fly Go, în 2017, a fost de 250 de euro. Pentru anul în curs, Fly Go estimează că va depăşi un volum de tranzacţii de 50 de milioane de euro în cele trei ţări în care operează.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO