Business Hi-Tech

Altex a vândut de 80 mil. euro în „luna“ Black Friday. "Am oferit clientului ocazia de a cântări decizia de cumpărare"

Dan Ostahie, Altex România:

Desfăşurarea Black Friday pe parcursul a 32 de zile a fost o decizie de business asumată, cu scopul final de a-i oferi clientului ocazia de a cântări decizia de cumpărare pentru a face o alegere raţională, care să îi satisfacă cu adevărat nevoile, nu una din impuls.

Dan Ostahie, Altex România: Desfăşurarea Black Friday pe parcursul a 32 de zile a fost o decizie de business asumată, cu scopul final de a-i oferi clientului ocazia de a cântări decizia de cumpărare pentru a face o alegere raţională, care să îi satisfacă cu adevărat nevoile, nu una din impuls.

Autor: Oana Stupinean

04.12.2015, 00:05 577

Grupul Altex, cel mai mare jucător de piaţa locală de retail electro-IT, a înregistrat în luna noiembrie, pe durata căreia a orga­nizat o campanie de promoţii sub titulatura Black Friday, vânzări totale de 80 mil. euro, cu 5 mil. euro peste estimări.

 
„Pe parcursul celor 32 de zile de promoţii, lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 mil. euro, atât online cât şi offline, cu 5 milioane de euro mai mult decât era estimat. Cea mai mare cifră s-a înregistrat în data de 20 noiembrie, când cumpărătorii au făcut achiziţii în valoare de 15 mil. euro“, conform datelor comunicate de grup. „Black Friday este cel mai mare eveniment de promoţii şi o oportunitate importantă pentru retaileri de a oferi clienţilor o experienţă aparte, mai mult decât simple reduceri de preţ“, a declarat Dan Ostahie, CEO şi proprietar al Altex România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO