Business Hi-Tech

Atacul Toshiba pe laptopuri: Returnam banii clientilor care raman someri

05.05.2009, 19:15 29

Compania japoneza Toshiba va returna clientilor banii cheltuiti pe achizitia unui laptop nou, in cazul in care acestia raman someri in decurs de un an de la data achizitiei. Promotia face parte din programul de garantie "No Matter What", care a fost extins de Toshiba pana la finele lunii august, in conditiile in care criza economica a redus drastic bugetul de cheltuieli al consumatorilor si a amplificat teama de pierdere a locurilor de munca. "Daca in decurs de un an de la data achizitiei laptopului clientul isi pierde locul de munca pentru o perioada mai mare de trei luni, Toshiba ii da banii inapoi si ii permite sa pastreze produsul", au declarat reprezentantii Scop Computers, distribuitorul local al produselor Toshiba. Banii vor fi returnati de catre partenerii de service autorizati ai Toshiba.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO