ZF DIGITAL '17

Bogdan Lupu, Carrefour: “Bugetele de marketing pentru zona de electro-IT au cunoscut un shift de la radio şi tv pe online”

marţi, 13:56 Autor: Simona Tatu

Bugetul retailerului Carrefour a fost mai mare în acest an faţă de cel de anul trecut, iar pe zona de produse din gama electro-IT s-a realizat o mutare de pe canalale radio şi tv pe online, a spus Bogdan Lupu, head of digital marketing Carrefour, în cadrul conferinţei ZF Digital ’17.

De asemenea, el a mai spus că există totuşi clienţi care cumpără din magazinele fizice.

“Sunt clienti care îşi păstrează preferinţele pentru cumpărăturile în magazine. Majoritatea românilor folosesc onlineul pentru a vedea ce fel de produse sunt pe piată ca apoi să îl cumpere în offline”, a explicat Bogdan Lupu.

Ce a mai declarat Bogdan Lupu:

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
carrefour
, buget
, marketing
, it
, online
, radio
, crestere
, facebook
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide