Business Hi-Tech

Câţi români se joacă în online şi pe mobil şi cât cheltuiesc pentru asta? Candy Crush-ul se află în topul preferinţelor

Câţi români se joacă în online şi pe mobil şi cât...

Autor: Ioana Matei

01.04.2016, 22:00 988

59% din populaţia online majoră a României joacă jocuri electronice, cei mai mulţi folosind în acest scop aplicaţii instalate pe telefonul mobil sau jocuri existente online, existând o suprapunere de 83% între jucătorii online şi cei care utilizează aplicaţii mobile, arată un studiu realizat de Starcom MediaVest Group.

In-game advertising şi advergaming sunt noţiuni din ce în ce mai des vehiculate şi în industria de advertising din România. Prima noţiune se referă la expunerea mesajului publicitar în jocuri existente, în timp ce cea de-a doua presupune crearea unui joc în scopul promovării unui produs, dar ambele adresează acelaşi segment de consumatori: utilizatorii de jocuri electronice.

În cazul in-game advertising, pentru a putea obţine mult doritul click, brandurile trebuie să convingă acesti utilizatori să îşi întrerupă experienţă de joc, adică să determine o schimbare imediată de comportament, transferându-i dintr-o stare de relaxare sau deconectare, într-o zonă decizională. În acest scop este important să stim cum pot brandurile sa isi integreze mesajul lor in experienta de joc online sau pe mobil.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO