Cel mai valoroas instrument pe care îl exploatează producătorii jocurilor de pe telefoanele mobile: Accesul la tine

duminică, 18:01 Autor: Corina Zamfir

Jocul video ”Star Wars: Galaxy of Heroes” termite frecvent notificări pe smartphone-urile jucătorilor, în unele cazul chiar şi de mai multe ori pe zi, încercând să-i convingă pe aceştia să deschidă aplicaţia pentru a se lupa cu Han Solo, Rey sau alte personaje faimoase ale jocului, scrie The Wall Street Journal.

Strategia folosită de ei funcţionează astfel încât jucătorii şi-au petrece în medie 162 de minute pe zi utilizând aplicaţia în primele şase luni ale acestui an, potrivit datelor Electronic Arts. În mod obişnuit, oamenii îşi petrec aproximativ 45 de minute pe zi jucându-se jocuri pe telefoanele mobile, estimează firma de cercetare EEDAR.

În timp ce majoritatea jocurilor pot fi accesate gratuity, dezvoltatorii au mai multe metode prin care îi atrag pe oameni să cheltuie bani. De exemplu, ei plătesc pentru a trece de anumite nivele care au un grad ridicat de dificultate.

Cu cât oamenii se implică mai mult în joc, cu atât au tendinţa de a-şi “deschide” portofelele, spune Mike Hickey, analist în domeniul tehnologiei de la Benchmark.

Una peste alta, piaţa jocurilor de pe telefoanele mobile va ajunge la 42% veniturile jocurilor video a căror valoare se ridică acum la 108,9 miliarde de dolari în acest an, în creştere cu 7,8% faţă de 2016 şi 54% faţă de 2012, în perioada în care jocurile gratuite au devenit populare, potrivit Newzoo BV.

 
Cuvinte cheie:
jocuri
, telefoane mobile
, acces
, joc
, aplicatie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide