Business Hi-Tech

Clienţii business ai Telekom au acces la o reţea globală de hotspot-uri Wi-Fi

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

09.10.2014, 00:00 1053

Grupul Telekom România (format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom) a lansat un serviciu pentru clienţii corporate prin intermediul cărora angajaţii companiilor pot avea acces la internet atunci când călătoresc în diferite locuri, precum aeroporturi, avioane, trenuri, hoteluri sau restaurante, prin intermediul tehnologiei Wi-Fi.

Serviciul numit Global Corporate Access (GCA) este disponibil în peste 120 de ţări, reţeaua Wi-Fi numărând peste 2,7 milioane de hotspot-uri. „Traficul de date mobile în roaming poate fi costisitor, iar în afara graniţelor UE preţurile sunt restrictive.

Telekom România, în colaborare cu Deutsche Telekom, aduce în premieră pe piaţa din România un nou produs, ce pune la dispoziţia clienţilor business o soluţie care permite reducerea costurilor aferente traficului de date mobile în roaming”, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv comercial, segment business în cadrul grupului Telekom România.

Utilizatorii au la dispoziţie o aplicaţie dedicată prin intermediul căruia se conextează automat la reţeaua Wi-Fi şi unde pot vedea detalii legate de trafic, istoricul conectărilor, precum şi limitările şi alertele pentru conexiunile de date mobile.

Aplicaţia poate fi folosită atât de pe PC (Windows şi OSX), cât şi de pe smartphone-uri sau tablete (Android, iOS, Windows). Pentru ca angajaţii să poată avea acces la internet şi în aeronave, companiile trebuie să opteze pentru serviciile suplimentare HotSpot Gogo şi HotSpot InFlight.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO