Business Hi-Tech

Clienţii eMAG au cumpărat cu 22% mai multe produse de folosinţă zilnică şi au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună, în prima jumătate din 2023

Irina Pencea, General Manager, eMAG România.

Irina Pencea, General Manager, eMAG România.

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.07.2023, 12:24 57

Clienţii eMAG au cumpărat cu 22% mai multe produse de folosinţă zilnică, în prima jumătate din acest an, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Astfel, clienţii eMAG au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine, încălţăminte, cărţi, cafea sau ceai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Uşurinţa de a găsi un preţ bun, dar şi livrarea gratuită şi ofertele pentru clienţii Genius au stimulat frecvenţa de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai. Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaş care face posibil acest lucru pentru orice buzunar,” a spus Irina Pencea, General Manager, eMAG România.

În topul categoriilor de produse care au înregistrat creşteri de comenzi cu peste 20% în primele şase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei şi grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua şi ceaiul, produsele pentru animale de companie, arată sursa citată anterior. De asemenea, clienţii au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine şi încălţăminte, dar şi cărţi. 

eMAG, cel mai mare re­tailer online local, are aproximativ 9 mi­lioane de clienţi (în România, Bulgaria şi Ungaria). Dante Internaţional, compania care cuprinde vânzările eMAG România şi o parte din vânzările eMAG Ungaria şi Bulgaria şi Fashion Days, a închis anul 2022 cu afaceri de 7,1 mld. lei, în scădere cu aproape 3% faţă de anul 2021, şi a înregistrat un profit net în valoare de 123,7 mil. lei, faţă de o pierdere de 181 mil. lei în 2021, potrivit datelor publice. La finalul anului 2022, Dante International avea 3.309 angajaţi, conform sursei citate anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO