Business Hi-Tech

Cum pot magazinele să se folosească de tehnologie pentru îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi crearea de interacţiuni personalizate

Urmează videoconferinţa ZF #TeamsWork Piaţa de retail

Cum pot magazinele să se folosească de tehnologie...

Autor: Adrian Seceleanu

16.06.2020, 00:06 254

Ziarul Financiar împreună cu Microsoft au creat ZF #TeamsWork - o platformă online unde se pot împărtăşi idei, inovaţii şi iniţiative din cele mai importante domenii: educaţie, finanţe, sănătate, retail şi industria prelucrătoare. Miercuri 17 iunie, ZF şi Microsoft vă invită la cea de-a treia emisiune din seria ZF #TeamsWork, în cadrul căreia tema principală este reprezentată de piaţa de retail, care va avea loc între orele 10:00 - 11:30.

De ce o videoconferinţă dedicată pieţei de retail? Ne aflăm într-una dintre cele mai interesante perioade în care asistăm la accelerarea tranziţiei de la retailul tradiţional către cel digital. Provocările sunt reale: perturbarea intensă a industriei, nevoia de diferenţiere pentru a rămâne relevant în piaţă şi optimizarea resurselor pentru o eficienţă operaţionala sporită.

Printre invitaţii care vor participa la emisiunea de miercuri 17 iunie se numără: Violeta Luca - general manager Microsoft România, Tudor Manea - COO, senior VP România, Bulgaria şi Ungaria, eMAG şi Robert Berza - general manager, Fashion Days.

Printre temele de discuţie care vor fi abordate în cadrul evenimentului se numără: îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi crearea de interacţiuni personalizate; reducerea diferenţei dintre experienţa consumatorului în magazinul tradiţional şi magazinul digital; colaborare îmbunătăţită pe toate segmentele de business şi valorificarea puterii cloud-ului şi a inteligenţei artificiale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO