Business Hi-Tech

eMAG: Între mărţişor şi ziua femeii s-au cumpărat multe cosmetice, haine, bijuterii, dar şi cărţi şi băuturi alcoolice. În medie, valoarea unei comenzi s-a situat la 310 lei

Mircea Tomescu, chief marketing officer

Mircea Tomescu, chief marketing officer

Autor: Ioana Nita

11.03.2024, 00:03 127

În perioada 1-8 martie 2024, clienţii eMAG au cheltuit în medie 310 lei pentru a cumpăra cu precădere produse cosmetice, haine, accesorii, bijuterii sau articole de îngrijire personală, dar şi cărţi şi băuturi alcoolice. Cele mai multe comenzi au fost livrate în Bucureşti, Ilfov, Cluj, Timiş, Iaşi şi Constanţa. „Între mărţişor şi ziua femeii, clienţii au căutat şi cumpărat din online atât produse pentru uz zilnic cât şi produse pe care să le ofere drept cadou, de la cosmetice la fashion la bijuterii sau cărţi. Faptul că astăzi oamenii cumpără şi obiecte de tradiţie precum mărţişoare reconfirmă că online-ul este simplu şi accesibil în orice moment, indiferent de cantitate sau de valoarea obiectului pe care îţi doreşti să îl cumperi”, a spus Mircea Tomescu, chief marketing officer în cadrul eMAG pentru România, Bulgaria şi Ungaria.

Printre cele mai vândute titluri de cărţi s-au numărat zilele acestea cărţi de dezvoltare personală precum Atomic Habits de James Clear, cărţi de artă precum Lumea fetelor: O călătorie în jurul Pământului: 55 de ţări, 250 de chipuri şi poveşti de Mihaela Noroc, iar din sfera beletristică Bunica mi-a zis să-ţi spun că-i pare rău de Frederik Backman. Seturile LEGO cu flori pentru adulţi precum Orhideele cu 608 piese, Buchetele de flori cu 756 piese şi Buchetele de trandafir cu 822 de piese au fost şi ele printre cele mai comandate produse de către clienţii eMAG în zilele premergătoare zilei de 8 martie.

Pentru a crea atmosfera potrivită, în aşteptarea acestei zile, clienţii eMAG au căutat şi lumânări, cu peste 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut 2023. De asemenea, la mare căutare au fost şi cremele, tratamentele şi serumurile pentru ten, produsele de curăţare facială, mascara, rujurile şi creioanele pentru buze, fondul de ten şi balsamurile de buze. Printre cele mai căutate produse au fost şi genţile şi accesoriile, încălţămintea şi hainele pentru femei. Pe platforma eMAG s-au vândut totodată anul acesta peste 138.000 de mărţişoare din oferta sellerilor din Marketplace, cu 45% mai mult comparativ cu anul trecut. Mai mult de şapte din zece dintre aceste comenzi au fost plasate de către clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi oferte speciale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO