ZF 24

eMag lansează două branduri proprii: Wink şi Star-Light

eMag lansează două branduri proprii: Wink şi Star-Light

Autor: Adrian Seceleanu

06.02.2015, 00:05 8111
eMag, cel mai mare retailer online local, cu afaceri estimate la 300 mil. euro anul trecut, a lansat două branduri proprii, Wink şi Star-Light, care vor fi utilizate pentru a comercializa echipamente mobile şi accesorii, respectiv electronice şi electro­casnice. eMag comercializează deja sub brandul Wink tablete, urmând ca în primul semestru din 2015 să pună pe piaţă modele noi precum şi şapte modele de smartphone-uri. „Wink este un brand care se adresează clienţilor pasionaţi de mobilitate, conectivitate, dar care acordă o importanţă sporită investiţiei în achiziţia produsului”, a declarat George Costache, director comer­ci­al al diviziei mărci proprii al eMag. „Esti­măm că în primul an de la lansare vom vin­de 20.000 de tablete Wink şi 20.000 de smart­phone-uri Wink”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO