Business Hi-Tech

Euroweb: Tinta pe 2009 este sa crestem cifra de afaceri cu acelasi numar de angajati

Euroweb: Tinta pe 2009 este sa crestem cifra de afaceri cu acelasi numar de angajati

Catalin Scarlat, directorul de marketing si dezvoltare al Euroweb: Obiectivele de crestere pentru 2009 au fost revizuite, astfel incat ne asteptam ca la finalul lui 2009 sa inregistram o crestere a afacerilor de pana la 10%, la aproximativ 48 de milioane de lei.

26.01.2009, 18:13 31

Euroweb Romania, unul din cei mai mari furnizori de servicii de comunicatii pentru mediul de business, a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 44,5 milioane de lei (circa 12,1 milioane de euro), in crestere cu 16% fata de rezultatul din 2007. Nivelul profitului operational (EBITDA) a fost de asemenea in crestere, cu 27%, la 9,5 milioane de lei (2,5 milioane de euro).

"La finalul anului trecut, Euroweb a intocmit un plan pentru a preveni efectele negative ale actualei crize economice. Obiectivele de crestere pentru 2009 au fost revizuite, astfel incat ne asteptam ca la finalul lui 2009 sa inregistram o crestere a afacerilor de pana la 10%, la aproximativ 48 de milioane de lei", a declarat Catalin Scarlat, directorul de marketing si dezvoltare al Euroweb.
El a precizat ca numarul mediu de angajati a fost de 100 de persoane, urmand ca numarul sa ramana constant anul acesta. "Principalul obiectiv de resurse umane este, asadar, cresterea productivitatii, pentru obtinerea unei cresteri a rulajului cu aproximativ acelasi numar de angajati", exlica Scarlat. "Nu sunt planuri pentru reducerea numarului de posturi, chiar exista pozitii neocupate in cadrul companiei, pentru care se efectueaza recrutari, iar numarul de angajati este in prezent de 95", a adaugat reprezentantul Euroweb.
La inceputul anului trecut, compania avea putin peste 100 de angajati si tintea cresterea numarului acestora la 130.
Scarlat spune ca piata telecom in 2008 a evoluat conform asteptarilor, fiind marcata de o scadere a ritmului de crestere. "Piata s-a cristalizat, jucatorii stabilindu-si clar segmentele pe care joaca si redefinindu-si produsele si serviciile. In 2009 preconizam ca nivelul concurential se va intensifica semnificativ, principala provocare fiind pastrarea clientilor."
El a precizat ca principalele schimbari din piata de anul trecut - introducerea portabilitatii numerelor si cresterea numarului de operatori mobili - au avut contributii importante la stimularea concurentei.
"Analistii pietei telecom preconizeaza, de asemenea, o crestere a nivelului de penetrare broadband, ceea ce presupune existenta unei infrastructuri capabile sa faca fata unei capacitati din ce in ce mai mare de date. Vor fi in avantaj operatorii care au investit in reteaua proprie si cei care sunt dispusi sa continue investitiile", spune Scarlat.
Oficialul companiei a precizat ca Euroweb intentioneaza sa investeasca anul acesta in infrastructura proprie aproximativ aceeasi suma ca in 2008, respectiv 2 milioane de euro.
Investitiile vor viza in principal dezvoltarea retelelor metropolitane.
Compania a lansat anul trecut portalul webself.ro, un serviciu gratuit de web-design, in care a investit circa 30.000 de euro si care a atras circa 800 de utilizatori.
"Este un rezultat multumitor pentru o prima incercare de diversificare a obiectului de activitate al companiei. Avem in plan sa investim in mai multe astfel de proiecte", a precizat Scarlat. De la inceputul acestui an, Euroweb, parte a grupului HTCC (Hungarian Telephone and Cable Corporation), a castigat licitatia pentru furnizare de linii de internet de mare capacitate pentru STS (Serviciul de Telecomunicatii Speciale).
 
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO