Cota de piaţă a Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, a evoluat constant de la debutul recesiunii în 2008 - când era de 38%, potrivit unui studiu WCIS+ / TeleGeography privind evoluţia pieţei locale de comunicaţii în ultimii 10 ani.
Compania MobilRom, care a devenit Orange România în aprilie 2002, a intrat pe piaţă sub brandul "Dialog", cu care a funcţionat timp de cinci ani.
În opinia lui Fallacher, a doua perioadă importantă pe piaţa locală de telefonie mobilă a fost cea dintre 2005 şi 2008, în care pe piaţă şi-a relansat operaţiunile Cosmote.
"Cosmote a venit agresiv cu noul brand şi a câştigat cotă de piaţă. A treia perioadă a fost cea de criză, în care cotele de piaţă au rămas stabile", a spus Fallacher.
Potrivit datelor Orange la finele anului trecut Orange avea o cotă de 37%, Vodafone de 33%, Cosmote 23%, iar RCS&RDS 5%. În 2002 Cosmote - pe atunci Cosmorom - avea 2% din piaţă, Orange 44%, iar Vodafone 53%.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels