N-avem mari companii de internet. N-avem antreprenorisemnificativi. N-avem investitori in online. N-avem nici un numarrelevant de utilizatori. Lipsim aproape in totalitate de pe hartamondiala a internetului.
Internetul din Romania este compus in proportie de mai bine de90% din proiecte relevante doar la nivel local, iar afacerilepornite de romani si cunoscute in afara sunt o specie rara.
"Internetul romanesc se aseamana foarte mult cu o gradinita faraeducatoare, unde copiii se bat fara incetare pentru jucarii",rezuma situatia Sergiu Biris, fondatorul site-ului de continutvideo Trilulilu.
Internetul este inca pentru Romania o piata foarte mica,veniturile din publicitate sunt infime prin comparatie cu alte tari- vorbim de o piata de aproximativ 20 de milioane de euro anultrecut.
Cititi mai multe despre sansele internetului romanesc de a seface cunoscut in lume in editia din aceasta saptamana a BUSINESSMagazin (www.businessmagazin.ro).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels