Business Hi-Tech

Investiţie de 0,2 mil. $ într-o aplicaţie pentru alimentaţie personalizată

Investiţie de 0,2 mil. $ într-o aplicaţie pentru...

Autor: Ioana Nita

30.09.2014, 00:06 628
Antreprenorii Alexandru şi Ştefan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicaţie mobilă - Chef Prive care le permite utiliza­to­rilor să comande de la peste 50 de restau­rante din Bucureşti me­niuri personalizate în funcţie de necesarul de calorii şi nu­trienţi, care este calculat pe baza unor in­di­catori precum  greutate, înălţime, vârstă, sex şi activitatea fizică desfă­şu­ra­tă. 
 
Investiţia iniţială pentru dez­vol­tarea şi lansarea aplicaţiei se ridică la circa 200.000 de dolari, fonduri primite de la un investitor privat din Canada, iar în prezent fondatorii sunt în discuţii şi cu investitori din Silicon Valley. Chef Prive este practic un proiect-pilot care dacă va funcţiona în România, va fi extins la nivel inter­naţional. Ţinta Chef Prive este să ajungă la circa 3.000-5.000 de utilizatori activi în Bucureşti în următoarele şase luni.
 
Lansarea aplicaţiei, dispo­ni­bilă în prezent pentru telefoanele cu sistemul de operare iOS şi în ur­mă­toarele trei săptămâni şi pentru smartphone-urile cu Android, vine în condiţiile în care utilizatorii de smart­phone-uri sunt receptivi la apli­caţiile care le pot oferi sfaturi legate de ali­mentaţie, a explicat Alexandru Dicu, CEO şi cofondator al firmei OneZoneMedia Invest, care adminis­trea­ză aplicaţia Chef Prive.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO