Business Hi-Tech

Investiţie de 30.000 euro într-o platformă de recrutare online în domeniul IT

Investiţie de 30.000 euro într-o platformă de...

Autor: Ioana Nita

13.11.2015, 00:00 934

Agenţia de marketing online 2Fresh, deţinută integral de Marius Dascălu, a investit 30.000 de euro în dezvoltarea şi lansarea platformei de recrutare online digitaljob.ro, dedicată exclusiv industriei digitale şi IT din România.

Până în prezent, circa 120 de companii care caută specialişti în domenii precum dezvoltarea online, mobile, software, gaming, precum şi publicitate sau marketing au apelat la serviciile platformei digitaljob.ro. Deocamdată agenţia nu percepe o taxă companiilor pentru postarea anunţurilor, însă din primul trimestru al anului viitor va introduce o taxă de circa 50 de euro.

În prezent pe platforma digitaljob.ro se regăsesc circa 100 de anunţuri active, cele mai multe dintre joburile disponibile fiind pentru programatori (59%). Pentru moment, agenţia 2Fresh nu se concentrează pe recuperarea investiţiei, urmând ca după un an de la lansarea platformei să evalueze rezultatele obţinute şi să aibă aibă astfel o viziune concretă asupra planurilor de business. Anul trecut, compania 2Fresh Design SRL a avut afaceri de aproape 120.000 lei, portivit datelor de la Ministerul de Finanţe. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO