Business Hi-Tech

LinkedIn a lansat o aplicaţie pentru tablete şi smartphone-uri care permite afişarea de reclame

LinkedIn a lansat o aplicaţie pentru tablete şi...

Autor: Andreea Anghel

18.04.2013, 17:51 362

LinkedIn Corp, compania care administrează site-ul de socializare profesională cu acelaşi nume a lansat o serie de aplicaţii mobile îmbunătăţite care dau o mai mare importanţă fluxului de informaţii distribuit de membrii reţelei profesionale de socializare şi pentru prima dată pentru o aplicaţie LinkedIn permite afişarea de reclame, scrie Reuters. 

LinkeIn va afişa reclame pe aplicaţiile pentru tablete şi smartphone-uri ca parte a unui “mic experiment”, a spus Julie Inouye, purtătorul de cuvânt al companiei.

Noua aplicaţie, diponibilă atât pe dispozitivele Apple cât şi pe cele care funcţionează cu sistemul de operare Google Android permite o interacţiune simplificată cu fluxul de ştiri de pe LinkedIn, precum comentarii sau posibilitatea de a da “Like” unei informaţii.

Pe măsură ce un număr tot mai mare de utilizatori trec de la utilizarea unui PC la utilizarea dispozitivelor mobile, companii precum LinkedIn , Facebook sau Google îşi adună toate forţele pentru a dezvolta aplicaţii şi alte modalităţi de menţinere a contactului cu aceşti noi utilizatori.

Mai mult de un sfert din traficul de pe LinkedIn provine de pe dispozitivele mobile, în creştere de la 15% anul trecut, potrivit datelor companiei.

Preţul acţiunilor LinkedIn a scăzut dramatic anul acesta, cu 57%, până la 179,97 de dolari pe unitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO