Business Hi-Tech

Numărul total de abonamente al UPC, în creştere uşoară în trim. 3. Doar cablul TV a rămas în declin

Numărul total de abonamente al UPC, în creştere uşoară în trim. 3. Doar cablul TV a rămas în declin

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

03.11.2011, 09:31 543

UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală telecom, a încheiat trimestrul al treilea cu un număr de 1.555.800 de abonamente la servicii de televiziune, net şi telefonie, în creştere cu 0,1% (1.600 de abonamente) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar al companiei americane Liberty Global, proprietarul operatorului.

Pe segmentul de servicii TV, UPC avea la finele lunii septembrie 2011 1,122 milioane clienţi, cu 2,9% (33.800) mai puţin decât în urmă cu un an. Din acest număr, 866.700 sunt clienţi de cablu - număr în scădee cu 9,5% faţă de anul precedent. Rata totală de scădere a fost însă mai mică pe fondul evoluţiei foarte bune a televiziunii prin satelit, unde numărul de clienţi a urcat cu 28,9% (57.300) faţă de anul precedent.

Pe internet fix, numărul de clienţi la finele T3 a fost de 266.400, în creştere cu 4% faţă de anul anterior, iar pe telefonie baza deutilizatori a ajuns la 167.200, mai mare cu 17,6% faţă de anul precedent.

Aceste tendinţe s-au păstrat şi în evoluţia bazei de clienţi în raport cu al doilea trimestru din 2011: doar cablul a scăzut în timp ce restul afacerilor au fost în creştere.

Liberty Global scrie în raport că T3 a fost cel mai bun trimestru din 2011 din Europa Centrală şi de Est din punct de vedere al evoluţiilor înregistrate de baza de clienţi.

UPC este numărul trei pe piaţa locală de servicii TV, după RCS&RDS şi Romtelecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO