Business Hi-Tech

Ovidiu Ghiman, Romtelecom: Prima tinta de achizitii sunt furnizorii mici de cablu

Ovidiu Ghiman, Romtelecom: Prima tinta de achizitii sunt furnizorii mici de cablu
01.06.2010, 23:45 202

Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de comunicatii,va arunca in urmatorii trei ani in lupta cu rivalii de laRCS&RDS si UPC toate resursele disponibile la nivelul grupuluipentru a-si accelera cresterea pe pietele de servicii TV siinternet, strategia prevazand atat achizitii, cat si ofertecomerciale agresive spune, intr-un interviu pentru ZF, OvidiuGhiman, director executiv strategie si dezvoltarea afacerii alcompaniei. Romtelecom controlata de grupurile OTE (Grecia) siDeutsche Telekom (Germania) va incerca in primul rand sa cumperecat mai multi dintre cei 500 de furnizori mici de cablu TV careaveau circa 16% din piata TV (900.000 de clienti) la finele anuluitrecut. "Sunt sute de operatori locali care au mii de clienti sicare pot fi cumparati", spune Ghiman., care a fost recrutat anultrecut de Romtelecom dupa ce a lucrat 11 ani la rivalulRCS&RDS. Romtelecom va iesi insa pe piata si cu pachetecomerciale agresive care vor include pe langa TV, telefonie fixa sinet si servicii de comunicatii mobile de la operatorul de telefoniemobila din grup (Cosmote). "Nu vorbim doar de un pachet nou deservicii TV cu care vrem sa atragem clienti, ci de un efort comun".Ghiman explica strategia Romtelecom prin nevoia companiei de aintra pe piete care cresc, in conditiile in care compania seconfrunta cu scaderea veniturilor din principalul sau business:anul trecut compania a incasat doar 400 mil. euro din telefoniafixa, fata de 604 mil. euro in 2006.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO