Internetul devine pentru tot mai multe companii mijlocul prin care acestea îşi comercializează produsele, retailul online fiind o piaţă care creşte substanţial în România, cu aproximativ 30% pe an. Investiţiile în magazinele online cresc datorită avansului rapid pe care îl înregistrează acestea pe piaţa de profil şi gamei mai variate de produse care pot fi comercializate, dar şi fiindcă magazinele tradiţionale încep să se confrunte cu dificultăţi precum costul dezvoltării reţelei de magazine, potrivit invitaţilor ediţiei speciale a ZF Live transmisă de la TeCOMM, conferinţa de e-commerce organizată la Cluj-Napoca de Libro Events între 24 şi 26 octombrie. (Ioana Niţă)
Radu Butufei, eCommerce manager la Carrefour:
Am constatat un interes covârşitor pentru plăţile cu cardul în România şi Carrefour.ro este singura platformă online care acceptă exclusiv plăţi cu cardul. Nu am periclitat traficul din magazinele fizice, doar am crescut comenzile online. Clienţii vin în continuare în hipermarketuri, nu am constatat o scădere pe niciun plan.