Business Hi-Tech

Retailul online creşte puternic, cu 30% pe an. „Orice companie trebuie să aibă şi o parte digitală“

Bogdan Ciocian, managing partner, Libero Events

Numărul magazinelor online a crescut cu 30-40% faţă de 2011 şi astăzi sunt peste 18.000  în toată ţară, dintre care active în jur de 20% din numărul total. Piaţa din Transilvania este uşor sub cea din Bucureşti, unde se dezvoltă mult mai accelerat businessurile online. Capitalele atrag mult mai uşor investitori din afară, plus că partea de logistică este mult mai uşor de gestionat. În domeniul online apar tot felul de inovaţii, iar acestea sunt implementate şi în Transilvania.

Bogdan Ciocian, managing partner, Libero Events Numărul magazinelor online a crescut cu 30-40% faţă de 2011 şi astăzi sunt peste 18.000 în toată ţară, dintre care active în jur de 20% din numărul total. Piaţa din Transilvania este uşor sub cea din Bucureşti, unde se dezvoltă mult mai accelerat businessurile online. Capitalele atrag mult mai uşor investitori din afară, plus că partea de logistică este mult mai uşor de gestionat. În domeniul online apar tot felul de inovaţii, iar acestea sunt implementate şi în Transilvania.

Autor: Ioana Nita

25.10.2013, 00:08 27

Internetul devine pentru tot mai multe companii mijlocul prin care acestea îşi comercializează produsele, retailul online fiind o piaţă care creşte substanţial în România, cu aproximativ 30% pe an. Investiţiile în magazinele online cresc datorită avansului rapid pe care îl înregistrează acestea pe piaţa de profil şi gamei mai variate de produse care pot fi comercializate, dar şi fiindcă magazinele tradiţionale încep să se confrunte cu dificultăţi precum costul dezvoltării reţelei de magazine, potrivit invitaţilor ediţiei speciale a ZF Live transmisă de la TeCOMM, conferinţa de e-commerce organizată la Cluj-Napoca de Libro Events între 24 şi 26 octombrie. (Ioana Niţă)

Radu Butufei, eCommerce manager la Carrefour:

Am constatat un interes covârşitor pentru plăţile cu cardul în România şi Carrefour.ro este singura platformă online care acceptă exclusiv plăţi cu cardul. Nu am periclitat traficul din magazinele fizice, doar am crescut comenzile online. Clienţii vin în continuare în hipermarketuri, nu am constatat o scădere pe niciun plan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO