Business Hi-Tech

Sameday: 64% dintre consumatori vor alege livrarea la easybox pentru comenzile online de Black Friday. Compania deţine 4.960 de easybox-uri active în regiune şi livrează, în medie, 2,9 milioane de colete în fiecare lună la easybox

Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Autor: Alexandra Cepăreanu

02.11.2023, 13:08 69

Peste 60% dintre consumatorii din mediul urban care îşi propun să comande online în cadrul campaniei de Black Friday vor alege livrarea la easybox, arată un studiu realizat de Sameday, companie regională de curierat. Astfel, compania de curierat aşteaptă o creştere cu aproximativ 25% a volumului de livrări de Black Friday, comparativ cu anul trecut, au transmis reprezentanţii Sameday printr-un comunicat.

„Black Friday, cea mai aglomerată zi din an, este un adevărat test al capacităţii noastre de a oferi experienţe de livrare fără griji. Vom fi alături de clienţii din regiune în această perioadă, să le deschidem drumuri europene şi să fim parte din dezvoltarea lor în afara graniţelor. Ne vom asigura că fiecare colet ajunge la destinaţie în cel mai scurt timp şi în condiţii optime, în ciuda provocărilor pe care le întâmpinăm (...)”, a spus Lucian Baltaru, CEO Sameday Group. 

În ultimii trei ani, Sameday a investit peste 120 milioane euro în tehnologie, dezvoltarea regională, consolidarea capacităţii operaţionale şi extinderea reţelei easybox în Ungaria şi Bulgaria.

„Am investit constant în tehnologie şi în consolidarea capacităţii operaţionale, dar şi în relaţiile pe care le avem cu partenerii noştri, iar acesta este momentul din an în care se vor vedea şi mai clar rezultatele acestor investiţii financiare şi emoţionale”, a mai spus Lucian Baltaru.

Investiţiile realizate de Sameday au mers şi în direcţia reţelei de easybox, au mai spus reprezentanţii companiei. În medie Sameday livrează în easybox 2,9 milioane de colete în fiecare lună. Potrivit reprezentanţilor companiei, în prezent, Sameday deţine 4.960 de easybox-uri active în regiune şi a ajuns la o reţea regională de şapte centre logistice în România, Bulgaria şi Ungaria.

„Am alocat investiţii semnificative şi pentru dezvoltarea easybox. În ultimii trei ani, 33% din totalul investiţiilor a fost direcţionat către optimizarea locală şi consolidarea regională a reţelei easybox, care numără în prezent 4960 de unităţi. Comparativ cu anul trecut, în regiune reţeaua easybox a crescut cu peste 30%, atingând 700 de easybox în Ungaria şi aproximativ 400 în Bulgaria. Livrarea la easybox a devenit standard în România pentru magazinele online, dar şi pentru consumatori. Peste 73% de magazine online din ecosistemul Sameday au livrat cel puţin un colet la easybox în primele 9 luni ale acestui an. În intervalul ianuarie-septembrie Sameday a livrat în easybox peste 25 milioane de colete, în creştere cu 38% faţă de anul precedent. În cadrul Black Friday, estimăm un volum de 2,4 milioane colete livrate în easybox în primele zile ale campaniei. Astfel, creşterea estimată a numărului de colete livrate în easybox este de peste 40% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.”

De asemenea, în contextul campaniei de Black Friday, Sameday va creşte cu 45% numărul de angajaţi din depozit şi va avea pe teren cu 22% mai mulţi curieri. Numărul de tiruri care vor livra coletele va creşte, de asemenea, până la 45% raportat la o perioadă normală, au mai transmis reprezentanţii companiei.

„Anul acesta, pe durata campaniei de Black Friday, coletele vor fi păstrate în easybox maxim 36 de ore de la încărcarea acestora. Produsele comandate în acest an de Black Friday vor ajunge la destinatar în 24 – 48 de ore din momentul in care acestea ajung in hub-ul de livrare. Toate comenzile vor fi livrate într-un interval de până la 10 zile.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO