Business Hi-Tech

SearchAds, agenţie de marketing online: 1,3 mil. de oameni au căutat termenul „chat GPT“ pe Google, în martie 2023

Paul Smarandache, managing partner, Search Ads: În domeniul marketingului online, atât Google, cât şi Meta (fosta Facebook) utilizează deja AI pentru a anticipa preferinţele şi intenţiile utilizatorilor, identificând momentul potrivit pentru a achiziţiona un produs şi determinând mesajele care ar putea stimula o reacţie pozitivă şi o achiziţie.

Paul Smarandache, managing partner, Search Ads: În domeniul marketingului online, atât Google, cât şi Meta (fosta Facebook) utilizează deja AI pentru a anticipa preferinţele şi intenţiile utilizatorilor, identificând momentul potrivit pentru a achiziţiona un produs şi determinând mesajele care ar putea stimula o reacţie pozitivă şi o achiziţie.

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.05.2023, 12:00 232

Dacă în ianuarie 2020, numărul lunar de căutări pe Google pentru termeni precum „AI“, „artificial intelligence“ şi „inteligenţă artificială“ era în jur de 9.000, iar termenii „chat GPT“ şi „openAI“ nu atrăgeau nicio căutare, în noiembrie 2022, volumul de căutări a rămas relativ constant, înregistrând creşteri minore lunare, iar în decembrie 2022 au început să apară căutări şi pentru termenii „chat GPT“ şi „openAI“, volumul acestora ajungând la 500.000 de căutări, arată o analiză realizată de agenţia de marketing online SearchAds. În prezent, ccuvintele „openAI“ şi „chat GPT“ au ajuns la aproximativ 1,5 milioane de căutări lunare, iar tendinţa este în continuă ascensiune.

Termenul cel mai căutat este „chat GPT“, cu aproximativ 1,3 milioane de căutări în luna martie a acestui an. „Apariţia inteligenţei artificiale a dus la o revoluţie în marketingul online, atât pentru companiile mari, cât şi pentru cele mici. Prin intermediul acestei tehnologii, acestea pot să anticipeze şi să răspundă nevoilor şi preferinţelor utilizatorilor într-un mod mai precis şi mai eficient ca oricând. Credem că într-un viitor apropiat inteligenţa artificială va schimba radical comportamentul utilizatorilor de internet, iar bugetele de publicitate vor fi direcţionate tot mai mult către această zonă în ascensiune“, a spus Paul Smarandache, managing partner, Search Ads.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO