Vânzările Telekom, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, s-au dublat pe segmentul business şi au crescut cu 50% pe segmentul retail după ce compania a lansat la finele anului trecut cea mai îndrăzneaţă ofertă comercială din ultimii ani, cu servicii de internet mobil nelimitat.
„La o lună de la lansarea noilor oferte de servicii mobile cu internet nelimitat 4G, Telekom a înregistrat o creştere de peste 50% a volumelor de vânzări pe segmentul postpaid (inclusiv pachete integrate fix-mobil) în rândul clienţilor rezidenţiali, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Pe segmentul B2B, Telekom şi-a dublat volumele de vânzări în rândul clienţilor business, precum şi numărul de companii care au ales să se porteze în reţeaua Telekom, la o lună de la lansarea abonamentelor Freedom”, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom de la începutul anului 2016. Rezultatele generate de campania de la finalul anului - pe care Majoros le califică a fi “record” - ajută grupul să se declare mulţumit de performanţa din 2017.