Slovenii de la Eurosender au investit pe plan local 200.000 € de la începutul anului pentru extinderea serviciilor de curierat

26 feb 2016 Autor: Oana Stupinean

Eurosender, o platformă online de expediţii, lansată şi în România anul trecut, a investit pe plan local de la începutul anului circa 200.000 de euro pentru extinderea echipei de suport clienţi şi pentru campaniile de marketing. “Rezultatele bune înregistrate pe piaţa din România şi potenţialul acesteia ne-au determinat să prioritizăm investiţiile către dezvoltarea activităţii operaţionale pe plan local. În acest moment, România reprezintă a treia ţară în termeni de evoluţie, datorită modului pozitiv în care serviciile Eurosender au fost primite de către clienţii români. Anul acesta ne vom concentra pe segmentele cargo şi B2C, dar şi pe serviciile standard, mizând astfel pe retenţia clienţilor actuali”, a spus Gabriela Buzoianu, country manager Eurosender.
 
Slovenii de la Eurosender ar putea ajunge la finele anului la o investiţie totală de aproximativ  800.000 de euro dacă ar continua să investească câte 200.000 de euro în fiecare trimestru al acestui an. „Investiţiile finale pentru anul 2016 depind foarte mult de evoluţia pieţei şi de parteneriatele pe care le vom încheia pe viitor. Rezultatele pozitive vor determina investiţii generoaseNe adaptăm în funcţie de evoluţiile şi schimbările de pe piaţă, însă rezultatele avute până în prezent ne fac să credem că trendul de dezvoltare va fi ascendent.
”, a explicat Buzoianu. Costurile practicate de Eurosender ajung la aproximativ 25 de euro pentru un colet de 20 de kg, transmis din România în Italia sau Germania, potrivit datelor prezentate de companie. Eurosender susţine că tarifele sale sunt cu până la 70% mai mici în raport cu o companie de curierat “standard”. Spre deosebire de alte companii, Eurosender preia comenzile doar online, iar plata se face doar cu cardul. Compania nu are sedii fizice în România la care un client ar putea merge să depună un colet.

Printre planurile Eurosender pentru acest an se numără creşterea numărului de livrări pe segmentul B2C şi creşterea portofoliului de companii active la 20.000.

Reprezentanţii companiei estimează pentru 2016 cel puţin 70.000 de livrări, cu un volum zilnic de 200 de comenzi, dublu faţă de estimările de anul trecut făcute de companie pentru piaţa locală.

Eurosender era evaluat anul trecut la 3,6 milioane de euro, după ce o serie de investitori sloveni au investit 220.000 de euro. 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.02.2016

 
Cuvinte cheie:
eurosender
, extindere
, incepere
, plan
, servicii
, curierat
, slovenia
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide